Regeneracja

TurboCentrum.pl - TWÓJ PARTNER

Oferujemy usługi w zakresie kompleksowej regeneracji turbosprężarek:

  • diagnostyka turbosprężarki na maszynach VISCOM, G3 FlowBench lub CIMAT TurboTest oraz Schenck MBRS110 lub CIMAT TWIN - ROTORTEST
  • naprawa sterownika turbosprężarki (elektroniczny oraz pneumatyczny)
  • czyszczenie zmiennej geometrii oraz jej testowanie na VISCOM, G3 FlowBench lub CIMAT TurboTest
  • wymiana wałka, koła kompresji
  • wymiana łożysk
  • wyważanie wałka wraz z kołem kompresji 
  • doważanie całego korpusu złożonego w całość

 

Koszt regeneracji turbiny (turbosprężarki):

  • rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki = 0 zł
  • sprawdzenie turbiny na maszynie wysokoobrotowej (z wydrukiem) = 250 zł (brutto)
  • sprawdzenie turbiny na maszynie do zmiennej geometrii (z wydrukiem) = 250 zł (brutto)
  • cena regeneracji turbiny do samochodów osobowych i dostawczych = od 600 zł (brutto) + części
  • cena regeneracji turbiny do samochodów ciężarowych = od 980 zł (brutto) + części
  • naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii plus ustawienie na maszynie do zmiennej geometrii z wydrukiem (zalecane) = 350 zł (brutto) + części
  • naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BEZ ustawienia na maszynie do zmiennej geometrii (NIE zalecane) = 250 zł (brutto) + części

 

Koszt regeneracji filtra cząstek stałych (DPF FAP):

  • rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia filtra = 0 zł
  • sprawdzenie filtra na maszynie (z wydrukiem) = 50 zł (brutto)
  • cena regeneracji filtra do samochodów osobowych i dostawczych = od 400 zł (brutto)
  • cena regeneracji filtra do samochodów ciężarowych = od 800 zł (brutto) 

 

NOWOŚĆ od Marca 2016 roku - Tuning turbosprężarek

Za dodatkową opłatą wykonujemy tuning turbosprężarki oraz tzw. hybrydy.

W uproszczeniu ma to na celu zwiększenie stopnia doładowania przy zwiększeniu sprawności turbosprężarki poprzez wymianę na większe koło kompresji. Dodatkowo możemy zamontować większy wałek oraz mocniejsze łożyska.

Taka operacja wymusza roztoczenie obudowy (ewentualnie jej wymianę na inną) aby dopasować większy wirnik.

Tym sposobem nie musimy wymieniać kolektora wydechowego oraz innych przyłączy do turbosprężarki, gdyż obudowa pozostaje ta sama. Uwaga! Po tuningu turbosprężarki trzeba wprowadzić nowe wartości doładowania do komputera pojazdu (ECU), inaczej będzie widoczny bląd przeładowania. 

 

Nasz park maszynowy - Zaufaj nam, wszystkie maszyny posiadamy w naszym warsztacie w Bydgoszczy. W każdej chwili możesz nas odwiedzić! 

 

Masz pytanie? Zadzwoń do nas: 577 333 068 (PLAY)

 

VISCOM_Turbocentrum_Bydgoszcz 

 

CIMAT_Rotortest_Turbocentrum_BydgoszczCIMAT_TWIN_Turbocentrum_Bydgoszcz

/CIMAT_Turbotest_Turbocentrum_BydgoszczSchenckMBRS110_Turbocentrum_Bydgoszcz

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl